fredag 23 november 2007

Första helgen på länge

Detta är första helgen på 7 veckor som jag inte har någon skola eller något jobb på helgen. De senaste 6 helgerna har varit rätt busy om man säger så.. Men denna helgen ska jag inte stressa iväg till skolan eller till någon ICA Maxi-butik i någon urskog...=) Så skönt!

Idga blir det hemmamys själv... Har inte bestämt mig än vad det blir för snacks. =)

Imorn ska jag och Joakim ha en skön myskväll med film och nåt snacks.. får se vad det blir för gott då.. Inte samma som idag iaf..=)

Först ska jag dock genomlida denna dagen och lära mig så mycket jag kan om snoppar, snippor och annat som är mindre sexigt.

Hade en samtal igår med min bror då han tyckte synd om mig att jag pluggar inför 2 tentor. Innan han visste vilka ämnena var frågade han om jag inte blandar ihop det när jag pluggar men när jag sa att jag pluggar kvantitativa metoder och sexologi förstod han. Men visst hade det varit grymt kul att på kvant. tentan skriva nåt som oddskvoten på penisens erektion är 3,4 eller den kvinnliga orgasmen antal är i genomsnitt 2,2 per samlag med ett 95% konfidensintervall ( 1,8-2,9)

( Obs! Siffrorna är påhittade)

Nää.. nu ska jag plugga!!!!

Kram!
Hehe... de hade nog undrat lite..=)

Inga kommentarer: