söndag 9 december 2007

Redovisning sexologin

Så var det dax för en av mina jobbiga helguppgifter. Vi var först vilket var väldigt skönt för då kunde jag snabbt få ta av mig mina hemmagjorda matadorkläder. Jag gjorde nog mitt sämsta framförande nånsin men det gjorde inget. Vår lärare skrev att vi hade en bra ppt på sina papper och den hade jag kämpat med. Lagt in filmer och så, vilket gjorde mig lite mer nöjd..=)

Sen råkade jag däremot förarga honom och mina andra 99 klasskompisar.. Min kära 08-vän bad mig öppna fönstret för det var dövarmt där inne vilket jag inte skulle gjort. Larmet går.. Och det är så outhärdligt att alla måste gå ut.. Ingen missade att det var jag kan kag säga. Jag fick en del konstiga blickar under dagen.. hahaha...

Senare under dagen gick larmet på av sig själv vilket inte heller var så skönt dock inte mitt fel denna gång..=)

Ha ljudet på men inte för högt..=)

Inga kommentarer: