onsdag 26 november 2008

Utmanad

Camelia har utmanat mig för andra gången och nu kan jag inte med att strunta i det.. =)

3 saker jag skäms över:

1. Att min garderob är så dålig at jag varvar mellan 5 plagg varje vecka.

2. Att jag är lat.
3. At jag tränar dåligt.


3 saker jag är stolt över:

1. Min man

2. Mina 2 bästa kompisar som fött 2 underbara bebisar

3. Mig själv.. (någon gång får man vara det och just nu känner jag så..=) )

3 saker jag vill göra 2009:

1. Åka till USA.

2. Lyckas på jobbet.

3. Åka på måånga weekends.

3 händelser 2008 jag aldrig kommer att glömma:

1. Min examen och att jag fått jobb.

2. EB och EU:s graviditeter och barnafödande

3. K och P:s bröllop

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:

1. Mobilen.

2. Min laptop.

3. Mina vänner och min man (numera telefonmässigt)

3 personer jag avundas:

1. ehhh.. kan inte komma på någon/några.

2.

3.

3 personer jag utmanar att göra en likadan lista :

Joakim

Hanna

Någon som känner sig manad?