fredag 3 juli 2009

ja ja ja

Jag har inte haft tid... ja kanske ska försöka skärpa mig. Men det är så varmt!

Senaste händelserna i mitt liv:
  • Försökte köra igenom en översvämmad väg i hopp om att bilen skulle klara det. Bilen dog och det tog en bilmekaniker 1 timme att starta den. Nu kämpar vi med att få torkat bilen inuti då bilen fick in en massa vatten i underredet. Idag, 3 dagar senare, är det fortfarande genomblött på golven. Håll tummarna för att vi klarar oss från rost och mögel.

  • Har haft en ganska skön vecka på jobbet. Ett bra tempo utan alltför mycket stress. Något att vänja sig vid men tyvärr ingen verklighet.

  • Sprang 3 km för första gången på flera år i måndags. Tog ut mig så mycket att jag dagen efter fick gå hem från jobbet för att spy och sova (kom till jobbet 06:40, gick hem 07:00)Men var tillbaka på jobbet på eftermiddagen pigg och kry igen..=) Nästa gång ska jag äta bättre efter en sådan springtur.

  • 17 juni simmade jag klassikersimmet i Borås. 1 km i vatten som var 16 grader på ytan. Frös nästan ihjäl när jag klev i men var hur nöjd som helst när jag simmade i mål på 23 min *nöjd*. Nu har jag 100 km cykeltur och 1 mil springa kvar, sen har jag avklarat Boråsklassikern..=)

  • Vill ha hus med pool. Storstaden i på sommaren är DET VÄRSTA SOM FINNS. Tack gode gud att jag jobbar på landet och kan njuta av naturen då..=)

Okej, jag ska skärpa mig och skriva mer intressanta inlägg.


GLAD SOMMAR!

puss och kram



Inga kommentarer: