tisdag 21 december 2010

Endagsinfluensa finns det?

Jag hade det igår iaf.

39 graders feber, ont i kroppen, ont i huvudet, illamående (spydde 2 ggr på natten) och väldigt trött och hängig plågades jag med. Tror Theo kände att jag mådde dåligt för han var väldigt snäll igår.

Joakim kom hem och vafade men var tvungen att åka på ett lunchmöte och var borta i 1,5 timme. Under den tiden låg jag och Theo i soffan och läste saga och lekte med hans leksaker, med andra ord gjorde jag inte många knop. Han är alltid snäll men även han brukar tröttna på att ligga på samma ställe i 1,5 timme..=)

När Joakim kom hem tog han Theo så fick jag sova och sen la jag mig vid 20:00 på kvällen. Vaknade imorse och mådde bra.. WHAT? Det räknade jag inte med direkt.

Endagsinfluensan, det ni!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, det är ju sånt barn brukar ha, men mammor kanske oxå kan få det då... Men vad skönt att det inte höll i sig! Och härligt att lillkillen känner på sig när mamma behöver lite extra lugn och ro!

Gott nytt år,
kram!