torsdag 30 oktober 2008

Mötesdjungeln - here I come

Jepp, nästa vecka startar det typ på allvar. Tycker jag redan sprungit på en del möten men det är inget mot vad som väntar. Jag måste ju visa upp mig nu så att alla vet vem jag är så att samarbetet kan sätta igång..=)

Denna veckan var jag med och spelade innebandy.. oj shit, vad ont jag har i kroppen..=) Men det var dunderkul så det är den nya aktiviteten på tisdagar. I onsdags var vi hemma hos en kollega och åt en massa god plockmat och drack lite vin. Perfekt kväll! Massa glada skratt och endast snack på engelska, en amerikan och en holländare på besök.. ( i denna by händer det saker). Så vi var 6 pers.. Som sagt, mycket bra.

Imorn är det halvdag så jag slutar 12. Borde vara hemma vid 14 om inte snön ställer till det för oss.

puss

3 kommentarer:

Hanna sa...

Har ni snö????? Orättvist!! Jag som just har anmält mig till Tjejvasan trots att jag inte stått på ett par längdskidor sen jag var 8... Kanske skulle komma upp till Gbg på träningsläger i helgen? =)

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Ingen snö här just nu men i typ jönköping låg det någon dm..
Ska du köra tjejvasan.. där ser man..=) Därför du vill köra längd i trysil..=) Jag tycker absolut att vi ska ta längd typ 2 dagar..=)

Den lilla affärsmannen sa...

Äntligen fredag!