torsdag 18 februari 2010

Dodo - fotomodellen


8 kommentarer:

Hanna sa...

Precis så där ser min mage ut. Och jag är inte gravid...

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Näää.. så har den aldrig sett ut. inte ens i USA!!!!

ck sa...

Vilken snygg mage! :)

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Inget jämfört med ditt sexpack camelia! saknar din blogg...

Timjan o Akleja sa...

Hej gumman!

Vad kul, jag visste inte att du har en blogg! Vad bra du skriver, lägger till dig på min lista direkt! :)

och grattis till Dodo, vad kul!! :D

Kram Birgit

Hanna sa...

Haha, joooo! Jag ska lägga upp magbilder i min blogg också så får du se!! :-)

Kul att se lille DoDo också, han ser ut att ha det bra därinne!

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Hanna: Han, hon, den, det..=)

Hanna sa...

Man ser ju helt klart att det är en han! Och han heter från och med nu Boolof! :-D