onsdag 10 februari 2010

Halva tiden

Nu har det gått 20 veckor på graviditeten och saker och ting börjar ordna upp sig. Jag mår mycket bättre. SPyr lite snabbt på morgonen och mår liiite illa på kvällen men det är allt. Så himla skönt!

Var på ultraljud i fredags och det var den bästa upplevelsen på riktigt länge. Så himla fräckt att kunna se detaljer som fingrar och sånt på sin bebis som är 15 cm lång..=) Jag lägger in en bild när jag tagit kort på kortet..=)

Nu håller vi tummarna för att andra halvan av graviditeten blir som jag önskar, alldeles, alldeles underbar!

kram

4 kommentarer:

Hanna sa...

Låter ju härligt att "bara spy lite på morgonen"... :-S

Grattis till att ha kommit halvvägs i alla fall! :-)

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Hehe.. det är sjukt men jag tycker inte det är jobbigt att spy längre. Har liksom vant mig..=) Sen mår jag bättre efteråt så då spyr jag mer än gärna..=)

Tack tack! Vi får träffas snart! Ta en tur till lilla sommarstugan kanske eller om ni vill komma till oss. Nikan behöva lite storstadsliv..=)

Den lilla affärsmannen sa...

Det gör vi!

Hanna sa...

Japp, vi får absolut se till att ses! Dock misstänker jag att vår söte lille vovve är banned from your place så av den anledningen är nog Mellby bäst! :-)