torsdag 28 oktober 2010

Blev inte som vi tänkt

Joakim ringde mig vid 19 igår, då hade lilleman skrikit i 30 min. Theo ville inte ha flaskan eller så var hålet för litet så han inte fick i sig tillräckligt mycket tillräckligt snabbt. Tålamod är inte bebisars bästa egenskap..=) Jag fick hoppa in i en taxi och åka hem, jag var inte långt bort som tur var. Så jag matade honom och så somnade han och sen åkte jag igen. Så det var ju hur lugnt som helst.

Det var skoj med jobbet. Vi gjorde en skattjakt typ på stan. Skulle leta ledtrådar för att hitta en stulen väska. Vädret var hemskt igår, regn och blåst men det gjorde inget,. Det var trevligt ändå. Sen avslutade vi med middag på Joe Farellis.

Det var annorlunda att vara ute själv för första gången på 4 månader. Det var både jobbigt och skönt.

Inga kommentarer: