torsdag 7 oktober 2010

Theo på jobbet

Idag var vi på mitt jobb och hälsade på. Det var riktigt trevligt! Gick dock alldeles för fort. Theo var ett charmtroll trots att han var trött. Dock inte lika rolig på hemresan. Han skrek i 40 min. Det är nackdelen med att ha honom i baksätet, jag kan inte ge honom nappen när han behöver den. Stackarn!

Om 4 månader börjar jag jobba igen. Ska bli roligt även om jag kommer att sakna Theo så jag döööööööööööööööööööööööööööör!


Theo med sitt gosedjur "penisråttan".



kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud vilken söting han är då! Förstår att han charmade alla på ditt jobb. :)

Vi funderar på det där med var man ska sätta babyskyddet, vi kan inte koppla ur airbagen på passagerarsätet fram så det får bli i baksätet, men nackdelen är ju det du nämner... Kunde du inte stanna och ge honom nappen heller?

Kram

Hälsovetaren - gooooo healthy sa...

Jag stannde och gav honom nappen 3 ggr och varje gång spottade han ut den efter några minuter..*suck* Svårare på motorvägen. Theo har stort sugbehov och suger gärna på napp men han kan också spotta ut den flera ggr trots att han vill ha den. Hade varit grymt med en uppfinning som gör att den sitter kvar men som känner när barnet spyr och typ hoppar ur då.