torsdag 3 januari 2008

4h och 20 min

Ja, så lång tid tog det för mig att få pencillin för urinvägsinfektionen jag lyckades få på nyårsdagen. Älsklingen satt med mig på akuten hela tiden. Vi spelade kort, vi läste, vi kollade på folk ( 4 pers kom in med blåtiror och sönderslagna ansikten.. de hade nog en kul nyår) och så spelade jag "Finns i sjön" med en söt liten 4-5-åring.. Han vann... hrm.. Visserligen sa han varje gång han tog upp ett kort vad han fick så jag kunde inte med att fråga efter just det kortet.. ( iaf inte då hans föräldrar tittade på..) hehe...

Det var en plåga att sitta och vänta och vara tvungen att springa på toa hela tiden. Jag tog kölappen 14:03, 18:05 tog vi vagnen till Nordstan för att hämta tabletterna. 18:25 satt vi på vagnen hem. 18:40 var vi hemma och kunde slappa... zzzzzzzzzzzz

Gå inte till axessakuten på röda dagar... Det är alldeles för lång väntetid!!!

Tack älskling för att du satt och väntade med mig trots att du var jätteförkyld och bara ville vara hemma och kolla film. *puss*

Inga kommentarer: