måndag 21 januari 2008

Supersocial lördag

Lördagen var great! Åkte för att se mitt gamla fotbollslag spela SM-kval. Mötte upp med H och T. Även andra bekanta dök upp och så fick jag träffat min gamla fotbolls tränare ( som är tillbaka igen) för första gången på många år..=) Det var riktigt kul att träffa honom igen. Han är en av de som präglat ens uppväxt. Svårt att inte göra det när han träffade oss mer än vad våra föräldrar gjorde...=) 3 år 4-5 ggr i veckan träning och match.,..=) Sen var även Classe där och det lika roligt det.

När vi sett matcherna åkte vi plus H, T och även C och Ö, som kom till andra matchen, ut till skärhamn för att hälsa på elisabeth och erik..=) Skoj att träffa dem en stund också.

På hemvägen handlade vi för vi skulle bjuda kicki och peter på tapas och film,..=) 17:20 var vi hemma och 18 skulle de dyka upp så det blev lite bråttom. Kvällen blev lyckad trots att min mage inte klarade av all vitlök vi lyckades klämma i oss. Ett tema min mage börjat med när vi träffar dem. *trevligt*

Skojig dag... Fotbollssuget kom tillbaka... Men jag kan inte pendla till Sundet varje dag typ.. det går inte!!

kram!

Inga kommentarer: