måndag 7 januari 2008

Jag gråter av frustration

Jag upplevde en hemsk natt inatt.

La mig halv 10 för att verkligen få sömn och bli helt frisk och för att hjärnan verkligen ska fungera vid råpluget, idag måndag.

Först kunde jag inte somna... Låg en timme.. tankarna bara snurrade och jag var livrädd att min nacke skulle börja göra mer ont. ( den värkte lite smått men lite värk är numera mitt normaltillstånd). Jag bestämde mig för att lägga mig i soffan och kolla TV. KAnske kan få mig att somna. Joakim vaknar när jag går ur sängen. Han vill jag ska lägga mig igen men det går inte. Lägger mig i soffan.. Ligger där 1,5 timme innan jag somnar. Vaknar 15 min senare. WTF?!? Vem vaknar en kvart efter att de somnat? Känner att jag behöver kissa och att urinvägsinfektionen ger sig till känna. Men hallå.. Jag äter ju pencillin.

Det kommande 3,5 timmarna är en mardröm. Mina urinvägar brinner och gör så ont. Jag sover 1,5 min sammanlagt under dessa timmarna i 15 min till 30 min intervall... Testar värktablett men den lindrar bara min nacke vilket var skönt i sig. En sak mindre som gör ont.

Kvart i 4 tittar jag på klockan en sista gång och somnar strax därefter av utmattning. Vaknar kvart över 7. Mår lite bättre MEN min hjärna är återigen gröt och plugget känns så där...

Tycker lite synd om mig själv just nu.... =(

Inga kommentarer: