onsdag 11 juli 2007

Rapsody

Fick 2 biljetter till Rapsody in Rock igår.. Såg verkligen framemot det, mysigt att sitta och lyssna och slappa på borggården på Carlstens fästning.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Vi kom iväg sent, fick stressa lite, det började regna när vi närmade marstrand och det blåste minst 10 m/s. Vi skulle få mat när vi kom dit så vi åt inget direkt på vägen utan köpte lite choklad. Det mesta av maten var slut, vi fick lite potatissallad och vanlig sallad. Grillspetten var slut. Sen fick vi sitta utomhus, under paraply. Vi hade tagit med oss en extra filt men vi frös ändå. Mina kläder blev blöta, mina händer kunde inte ens skriva sms och råga på allt ber dem oss klappa händerna mer... Ouch!

Showen var ok men vi gick i pausen.

Trots regn, kyla och halvbra show tyckte jag det var mysigt att sitta där med min man och bara vara.

kram!

Inga kommentarer: